Continuitate prin credință ✟
Care este crezul strămoșesc al Primarului JURCA!? Ținutul Momârlanilor nu este definit de întuneric – depopulare, paragină / ocultism. În viziunea noastră pentru Ținutul Momorlanilor sunt reprezentative urmatoareale atribute: credință, obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate – continuitate. L-am somat pe Primarul Petrilei să se delimiteze public de inițiativa privată Ținutul Momârlanilor Petrileni, pentru motivele extrem de clare reprezentate în documentul următor.
Doar momârlanii pot anula aceste efecte, doar obiceiurile lor, tradițiile & încăpățânarea acestora. Vă sugerez TUTUROR momârlanilor să cereți individual primarului de care aparțineți UN SINGUR LUCRU. Eliminarea din masterplan a tuturor proiectelor destinate promovării patrimoniului industrial. Fondurile în mod logic trebuie să meargă spre CONSERVAREA patrimoniului NU spre desenarea pe pereții clădirilor din Valea JIULUI a momârlanilor cu urechi de DIAVOL / ocultism.
Eșecul vostru prin neimplicare! NU alocați zeci de milioane de euro în direcție diametral opusă strategiei de brand a Văii JIULUI pentru că acest aspect înseamnă și finalul ei / continuarea procesului de depopulare / eșecul tranziției juste și până la urmă înseamnă eșecul vostru a genera un viitor copiilor Văii. Fiecare entitate regională (Primărie) transmite în propriul proces de comunicare aceași direfentiatori / continuitate prin credință. De la Nedeia din Poiana Muierii din 1484 spre zilele noastre o “taină” a trecerii Geților la creștinism păstrată cu sfințenie de-a lungul timpului, transmisă de la un pusnic la altul ca expresie a continuității de credință pe aceste meleaguri. Stindardul Geto-Dacilor TRANSFORMAT în imaginea Maicii Domnului cu pruncul în brațe, primul semn al trecerii de la monoteism spre creștinism, un puternic pol de atractivitate regional ✟
Atribut marcă VALEA JIULUI / Ținutul Momârlanilor – HCL 88 / 2021 Petrila – continuitate Ținutul Momârlanilor – credință, obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate – continuitate. Atribute patrimoniu industrial – Mineriade, Planeta PETRILA – întuneric – miner – agresivitate / pericol. Se observă extrem de clar opoziția celor două direcții de comunicare – patrimoniu industrial – purtătorul implicit al atributelor de marcă care provin din evenimente de tristă aminitire pentru Valea Jiului, mineriadele, în contradicție cu atributul principal care derivă din inițiativa la care UAT Petrila a aderat în 2021 – atribut principal marcă Ținutul Momârlanilor – continuitate – atribute secundare care au scopul de a construi prin comunicare / promovare atributul de marcă principal – obiceiuri, tradiții, perenitate, stabilitate, gustul de demult, datini, istorie ✟ Maica Domnului cu Pruncul în brațe – credință ✟